2016. szeptember 2., péntek

Írói utószó+ Új blog

Hát sziasztok!
Megérkeztem a blog utolsó bejegyzésével, és úgy döntöttem nem fogok untatni senkit unalmas számokkal: oldalmegjelenítések, feliratkozók és kommentek. Ezért arra gondoltam, egy kicsit személyesebbre fogom, leírom a saját gondolataimat ezzel a bloggal kapcsolatban- kedvenc szereplő, a karakterek tulajdonságai stb- megosztok veletek néhány kimaradt jelenetet, és szót ejtek az új blogomról is:)
Nos, akkor vágjunk is bele!

A blogot évekkel ezelőtt kezdtem, és az elején egy kicsit érzelmesebb, de kicsit drámaibb blognak képzeltem el, és sokszor volt szünet, ami többször időhiány és ihlethiány miatt következett be. Eleinte kicsit idegen volt számomra ez a blog, nem szerettem írni, de végül igencsak a szívemhez nőtt. Több befejezést is terveztem, de végül a publikált happyend volt a befutó.

a) verzió
A blog csak négy fejezetből állt volna, mert Zayn a szúrt seb következtében  meghal, és Aisha teljesen összeroppan, megöli Kathleent de magát is, mert börtönbe nem akar kerülni, viszont ez a verzió nem tetszett.

b) verzió
Maradt volna az öt rész, minden ugyanúgy történik, azzal a különbséggel, hogy nem látogatja meg, és az epilógus az Aishanak írt, soha fel nem adott levél lett volna. Rájöttem, hogy ez hülyeség.

c) verzió
Az epilógus nem lett volna happy end, mert amikor Zayn kimegy, akkor találkozik Aishaval, aki elmondja, hogy hamarosan férjhez megy. Ez azért nem maradt, mert még nekem is fájt volna xD


Nos, és akkor nézzünk még néhány elmaradt dolgot...


Eszembe jutott, hogy Zayn es Aisha közös kislánya, aki egy nemkívánt terhesség útján fogant meg, megszületik, együtt maradnak hárman, de valami még is elválasztja őket egymástól még az elején, és Aisha egyedül neveli fel a kislányt.

~Gondolkodtam, hogy hozzam össze Aishat és Louist, de rájöttem, nem illenek egymáshoz, Loui inkabb illik Hayleyhez.
~ Úgy terveztem, hogy később csúszik be a kisbaba, ráadásul nem Zayn lett volna az apa, hanem Louis, de akkor sokáig kellett volna húznom, és nem akartam így.

És akkor nézzük a szereplőket...

A személyes kedvencem Louis volt, imádtam az ő karakterét leírni, egy ilyen jellegű ember a való életben is szimpatikus lett volna.
Louis vicces jellemét az egyik legjobb haveromtól "vettem kölcsön" aki általában sosem vesz semmit komolyan, de ha kell tud komoly lenni.
Aisha valahol az én alteregóm, a lázadása miatt, mert ez rám egyáltalán nem jellemző, de a stílusa és az ízlése az az enyém.
Zaynt csak úgy valahonnan kitaláltam xD
Aisha barátnői, az én barátnőimről lettek mintázva, Hayley "karakterét" általános iskolában ismertem meg, és rendszerint belerakjuk egymást a történeteinkbe xD ❤
Daisy-t az egyik internetes barátnőm jellemét kapta, és Anne is egy ilyen lány tulajdonságait viselte. Mivel ők két külön személy.
A "gonoszak" pedig általában könyvek és blogok szereplőinek egy-egy  jellemét raktam össze.

Új blog?

Igen, a blogolást nem hagyom abba, viszont wattpadon folytatom, mert ott sokkal könnyebb. A történetet itt megtaláljátok(x) és szeptember 5-én kerül fel a  következő rész.

Nos, akkor itt és most végleg lezárom a blogot

~Se veled, se nélküled~

2014.04.25- 2016.09.02

2 megjegyzés:

  1. HAYLEY IS ME YOU KNO BITCHES
    igen tudom, hogy elfelejtettem este kommentelni az epilógushoz DE NYUGI ITT MOST MEGÍROM AZ ELEMZÉST A SZOKÁSOMHOZ HÍVEN, DE MOST IDE FOGOK ÍRNI MINDENT
    first of all, most kicsit elérzékenyültem, mert tudom hogy az első részeket még technika órán írtad mellettem és ASDFHAJSGSHSJAH EZ OLYAN SZOMI
    kettő, IJJUUUUUU HAPPY END LETT MOST ANNYIRA ÖRÜLÖK
    ÉS HOGY ROZIKANÉNI IS MEGHALT
    AWWWWW OLYAN PERF MOST MINDEN ^^^^
    Komolyan mondom, hogy ez egy nagyon szuper szorti volt, és imádtam olvasni. c: (( és kommentelni is, tudod xddddddddd))
    És nagyon örülök, hogy folytadod az írást mert imádlak you know <333
    MINDENHOL OTT LESZEK, ERRE EMLÉKEZZ
    BYEEEEE
    ((UTOLSÓ KOMIM IDE EZ OLYAN SZOMI AAAWWW))

    VálaszTörlés
  2. Imadtam aa valtozatokat tudod de azt is tudod h a happy end a kedvencem😂😂 imadtam vegig! ( foleg ha kaptam izelitot😂) Es kuvancsian varom a kovit is . Mert imadlak teged is meg az alkotasod is❤❤

    VálaszTörlés