2016. augusztus 23., kedd

5.fejezet-6.rész

Sziasztok!
Meghoztam az új részt!
Ezzel pedig túlhaladtunk az utolsó fejezet felén...:(
Na mindegy is, még picit messze van a szeptember 2-a :D
Jó olvasást!
Ajánlott zene: x
Bridget Gilbert

Aisha Freese

Többször is átfutottam ezt a rövid, egymondatos, de annál tartalmasabb szöveges üzenetet. Minden egyes olvasásnál egyre nagyobbra növekedett a gombóc a torkomban. Nem egyszer végiggondoltam, mit írok le, mielőtt meghoztam volna a végleges döntést. Lehet, hogy rosszul döntöttem, de képtelen lennék arra, hogy megcsaljam Zaynt. Úgyhogy miután biztos voltam a döntésemben, bepötyögtem a választ.
" Undorító amit csinálsz. Nem, soha. Felejtsd el!"
Egy perc nem telt el az üzenet elküldése óta, de máris reagált.
" Jaj csajszi, ez nagyon rossz döntés. De majd ezt te is meglátod..."
Összeráncoltam a szemöldököm, majd szemeimet forgatva elraktam a telefont. Mindegy, a fegyvertét visszakapta, ezt kérte, én teljesítettem többről pedig nem volt szó. Elraktam a telefonom, és tovább figyeltem az útra.
Otthon a látszólag tévét néző, de valójában csupán csak unottan maga elé bámuló barátomba botlottam, aki mikor meglátott, óriási vigyorra húzta a száját, és odasietett hozzám. Finom puszilt lehelt a számra, és szorosan magához ölelt.
- Nagyon hiányoztál, Picur- puszilt a nyakhajlatomba, én pedig halványan elmosolyodtam. De ez a mosoly egyáltalán nem volt őszinte. Furcsa érzés öntött el, és a gyomrom pedig borsóméretűre zsugorodott, de nem jó értelemben, hanem idegességemben. A fejemben is mindenféle gondolatok cikáztak, egymást követve. Engem belülről teljesen felőröl ez a bűntudat, és egyre jobban elhatalmasodik rajtam, és később pedig fel fogja őrölni a kapcsolatunkat is. De ha elmondom Zaynnek, hogy megöltem Kathleent, akkor félni fog tőlem, valószínű el is hagy....és lehet meg is teszi a feljelentést. Nem szabad megtudnia..és senkinek sem szabad megtudnia. Miért érzem úgy, hogy nekem teljesen egyedül kell ezzel megküzdenem? És teljesen egyedül... meg kell szakítanom a kapcsolatot bárkivel, mert hoztam egy rossz döntést? Fel kellene bontanom az eljegyzésemet, ezzel a csodálatos emberrel, aki valójában túl jó hozzám? Minden vágyam, hogy végre összekössük az életünket, de ez a bűntudat tönkretenné a kettőnk közt lévő viszont. És búcsút kéne intenem a barátaimnak? A lányok mindig ott voltak mellettem, felhúztak a padlóról, és szebbé tették a napjaimat. Louis mindig is olyan volt, mintha a bátyám lenne, és habár volt köztünk az a kis futó kaland, minden helyrejött, és mind a ketten megtaláltuk a boldogságot..legalábbis ő biztos. De én? Az, hogy velem mi van, arról fogalmam sincs... Valami olyan furcsa.

Zayn Malik

Olyan jó érzés volt újra megölelni Aishat. Minden alkalommal valamilyen furcsa euforikus érzés fog el, mintha nem is ezen a bolygón lennék Mélyen beszívtam az illatát, és még jobban magamhoz szorítottam. Ez a lány megőrjít és teljesen elvesztem miatta a fejem. Soha nem voltam még ennyire szerelmes senkibe. Talán azért is fogott meg, mert s küzdenem kellett érte, mert nem adta magát egykönnyen. És biztos vagyok benne, hogy nagyon jó döntést  hoztam amikor megkértem a  kezét.
- Nagyon szeretem az illatodat- adtam apró csókokat a nyakára.
- Ha nem haragszol, ledőlök egy kicsit, fáradt vagyok- tolt el magától.
- Ömm- lepődtem meg- menj persze nyugodtan- simogattam meg a hátát, és el is tűnt az emeleten. Nem vall rá ez a viselkedés, különösen furán viselkedett. Mostanában ilyen, és nem nagyon értem, Ha rákérdezek, mindig kitér a válaszadás alól, én pedig nem nagyon akarom firtatni,végül pedig ráhagyom. Ha akarj,a úgyis el fogja mondani. Unottan nyomkodtam a telefonomat, miközben teljesen feleslegesen ment mellettem a a TV, mert semmi normális műsort nem adtak, de kellett valami háttérzaj, ami megtöri a nappalira települő csöndet. Épp a hírek kezdődtek, és felkaptam a fejem egyetlen egy mondatra.
" A három nappal ezelőtt eltűnt londoni 18 éves Kathleen Taylor nagy valószínűséggel gyilkosság áldozata  lehetett. Olyan információk kerültek a rendőrség birtokába, ami erre ad utalást. Azt még nem tudni, hogy vajon idegenkezűség áll a háttérben, vagy a lány önkezével vetett véget életének. Mindenesetre a hatóságok megkezdték a nyomozást.
Teljesen letaglózott ez a hír. Valaki tényleg megölte volna Kathleent? Bár ki tenne ilyet olyannal, aki önmagában veszélyes, és a haverjai között pedig még inkább. Az ajtó felé néztem ahol Aisha állt, teljesen megsemmisülve...

3 megjegyzés:

  1. Mert van ekkora felfordulas egy ilyen no miatt???. Ahh...😬 Szegeny Aish. Ugy sajnalom szegenyt😔 koviiit!!❤

    VálaszTörlés
  2. AISH LEBUKOTT
    NE MAR
    UGYE ZEJNI NEM HAGYJA EL
    UGYE?
    EN AKKOR MEGHALOK

    Ez a Raymond undoritobb Jakob Szargombocnal is
    Kpja be a kukim
    Ch
    Megeszem a belet

    Zejn meg a kis hosszerelmes egyem a majat

    Jo most kicsit morbid kedvembe vagyok DE MIUTAN VEGIGNEZNED AHOGY KEMERON VEGIGNYALJA A SZAJAT TE IS MEGBOLONDULNAL

    NAGYon cupi lett es NAGYon varom a kovit

    NAGYon siess

    NAGY puszi:
    Szajnyalogatok Cameron noje ♡

    VálaszTörlés
  3. oh, én is akarok smsezni azzal a faszfejjel
    írnék neki sok ödögös emojikat egy szép üzenettel, hogy fel fogom őt gyújtani, ha nem hagyja békén aishátxDDDDD
    nagyon cuksi vagyok, tudom :3
    Mikor bejött Zayn tökre megnyugodtam, hogy hello bae :333333
    ÉS A FASZNAK NÉZNEK TÉVÉT, HANGULATROMBOLÓ
    BLEEEEEE
    igen zayn
    ROZIKANÉNIT KINYÍRTÁK
    A CSAJOS VOLT, MEGSÚGOM
    aish, mondd el nekiiii ! :(((((
    sirni fogok
    ha elmondod, bulit csapok
    yaaas ^^^
    HOZD A KÖVIT MERT MEGHALOK!!!!4

    VálaszTörlés