2016. augusztus 24., szerda

5.fejezet-7.rész

Sziasztok!
Meghoztam az új részt!
A részek folyamatosan készülnek, úgyhogy ez  blog biztosan be lesz fejezve.
Na de mindegy 
Már csak dumálok itt mert sose tudom mit mondjak xddd
A rész minőségért elnézést kérek, de valahogy mostanában nem úgy sikerül, ahogy akarom 
Jó olvasást!
Ajánlott zene: x
Bridget Gilbert

Zayn Malik

- Mi az, mi történt Aisha?- fürkésztem az arcát, mert percekig csak állt ott megsemmisülve.
- Azt hiszem jobb, ha te erről nem tudsz- viharzott fel a szobába, és magára csapta az ajtót, mielőtt én is bemehettem volna utána.
Vártam egy kicsit, majd bekopogtam.
- Beengedsz? - kérdeztem az ajtón keresztül, de biztos voltam benne, hogy mindent tisztán hall- Aisha válaszolj kérlek!
- Nem- válaszolta a röviden.
-Ha nem engedsz be, betöröm az ajtót- fenyegetőztem.
-  Gyere- dünnyögte, én pedig benyitottam hozzá. Az ágyon feküdt, arcát a párnába temette, és zokogott.
- Na most elmesélsz mindent, vagy addig ülök itt, amíg nem mondasz el mindent- mondtam határozottan. Felült, letörölte könnyeit, nagy levegőt vett, és belekezdett.
- Jó, beszámolok mindenről csak nagyon kérlek, ne mondd el senkinek, mert akkor óriási gázban leszek!- figyelmeztetett.
- Számon lakat- bólintottam.
- Szóval- motyogta halkan- nagyon mérges voltam Kathre. Tönkretette az életemet, játszott velem, és majdnem neked is véget vetett. És elhatároztam, hogy bosszút állok.
- És? - vontam fel kérdőn a szemöldököm.
- Én öltem meg- tört ki ismét belőle a sírás, én pedig teljesen elképedve meredtem rá- Nyugodtan utálhatsz, megértem, mert egy gyilkos vagyok.
- Jaj ugyan- öleltem magamhoz- Soha nem gondoltam volna, hogy ilyet teszel...de tudod, amennyi borzalmat okozott neked...valahogy meg tudom érteni.
- Komolyan? - nézett rám.
. Igen.
- Jól van Zayn, de akkor tényleg senkinek egy szót sem- kötötte ki újra a megállapodásunkat.
***
- Jó éjt, Picur!- öleltem át, mikor már lefeküdtünk aludni- Álmodj szépeket, holnap találkozunk- pusziltam meg.
- Te is Zaynie- szorította meg a kezem. Azóta a kora esti beszélgetés óta, mintha teljesen a feje tetejére fordultak volna a dolgok. Én nagyon szeretem de.. valami nagyon furcsa. Valami nagyon nincs rendben.

Aisha Freese

Egy igazán álmatlan éjszaka után kialvatlanul és fáradtan másztam ki az ágy paplanjai közül. Nyújtózkodtam egy kicsit, és óvatosan lehámoztam magamról Zayn karjait, és nyomtam egy puszit a homlokára. Arcát elnyomta a huzat  gyűrődött mintája, és fekete, mindig tökéletes belőtt haja most kócosan és rendezetlenül hullott az arcába. Ezt látva akaratlanul is elmosolyodtam, de közben a gyomrom is összeszorult, gombóc nőtt a torkomban és elfogott a sírás, hogy én napokon belül ezt már soha többé nem láthatom. Annyira rossz lesz nélküle. Nem hiszem, hogy fogok egyáltalán a nyomába érő embert találni, aki ennyire kitart mellettem, és mindent megtesz azért, hogy visszakaphasson. Talán ezért is bocsájtottam meg neki a baromságait. De ő nem tudom miért nézett el nekem mindent, és miért segített rajtam mindig. Hisz majdnem egy gyereket aggattam a nyakába, ami  miatt összekapott a volt menedzserével, és rendőrségi ügybe keveredett. Képes voltam megcsalni a legjobb barátjával, és olyan titkot osztottam meg vele, amivel nehéz lesz együtt élnie, de a jelek szerint még ezt is elnézi nekem. Nem érdemlem meg ezt az embert..ő túl jó hozzám, és jobbat érdemel mint én. Nem tudom miért, de úgy érzem, kihasználtam. Habár megoszthattam vele, hogy mi nyomja ennyire a lelkemet, így sem az igazi minden. Felejtenem kell, és ezt csak úgy tehetem meg, ha elhagyom azt a környezetet, ahol a múltam minden egyes darabkája ott van. És ezt ma éjjel hoztam meg, amikor nem tudtam elaludni.
Írtam egy SMS-t Annenak, hogy átmennék hozzá, mert nagyon fontos megbeszélnivalónk van. Hamar érkezett is a válasz, amiben azt írta vár. Azt gondoltam magamban, hogy amikor majd elmondom a szándékaimat, akkor már nem lesz ennyire lelkes. Gyorsan összeszedtem magam, és elindultam a barátnőmhöz.
- Szia Aish- ölelt magához- gyere be- állt arrébb az ajtóból, hogy beljebb léphessek. Főzött nekem egy kávét, amit megköszöntem, nagyon kedves volt tőle.
- Szóval, miért kerestél meg? - vágott a közepébe, én pedig úgy döntöttem, nem fogok kertelni.
- Nem érzem én itt jól magam. El kell hagynom ezt az egész...országot. Nem jó itt nekem. Folyton kísért a múltam, amit magam mögött kell hagynom, és új életet kezdenem, valahol máshol. Egyedül.
- Mire akarsz kilyukadni ezzel? - tette fel félve  a kérdést.
- Neked van egy házad kinn az USA-ban, igaz?- ő egy aprót bólintott.
- Szeretném kibérelni- mondtam.
- És vissza fogsz valaha jönni?- kérdezte. Tudtam, hogy erre is ki fog térni.
- Nem.

3 megjegyzés:

  1. annyira imádkoztam, hogy törje be azt az ajtót
    de sajnos nem :(((
    olyan szomorú :((((
    ::((((
    ((most sírok))
    anyway
    VÉGRE ELMONDTA NEKI, ANNYIRA ÖRÜLTEM AWWWW AISH BÜSZKE VAGYOK RÁÁD ������
    imádlak
    puszpusz
    zayn nagyon lazán kezel mindent
    ajeeee spanom vagy Zayn
    khmm elnézést
    zélyn
    EZAZ SZÖKJ MEG AISHA SEMMI NEM ÁLLÍT MEG!!!!!!4!4!4!4!4!
    csak egy meteorbecsapódás
    meg egy zombitámadás
    meg ha átmegy rajtad egy fűnyíró
    meg ammm
    ammm
    hmm
    MINDEGY AISHA, SZABAD VAGY MINT EGY MADÁR!!!!!!!!
    olyan szomi hogy mindjárt vége a sztorinak :(
    ahhwwww
    :(
    hozd a kövit! ^-^

    VálaszTörlés
  2. KUKUCSKA
    MEGJOTTEM
    XDDD

    Naszoval

    Zejn babam jok a megerzeseid
    Aish te hulye vagy
    A hazam nem berbeado
    Ott hunvutkodok Kemeronnal ._.
    De aze szerizlek mert nem kamuzol a palidnak

    RESPECT

    Hedi is Zaisha shipper lesz lol

    Na meg mit akartam

    Ja
    MI A FASZ HOGY ZEJN TUL JO HOZZA
    AISH TE BESZIVTAL
    YOU ARE LOVE WITH THE COCO

    Siessel mandarinhejam ♡

    Puszi
    Kemeron asszonya

    VálaszTörlés
  3. De rendi , hogy Zayn meghallgatta meg minden de mi fura neki? Nelegyen semmi furaa!!! Leutom. Amugy waa. Elmegy😔 Kovit😍

    VálaszTörlés